Kur është afër afro 3 e natës dhe ju filloni te keni uri, ky është ghrelin në punë. Ky kimikat është prodhuar nga stomaku i cili aktivizohet kur ju keni kaluar një farë kohe pa ushqim, prandaj është i njohur si “hormoni i urisë”. Por hulumtimi i kohëve të fundit mbi efektet dramatike të ghrelin në qelizat e trurit sugjeron se kjy hormon do të jetë porta e zbulimeve të reja. Në të vërtetë, hormoni mund të jetë një lojtar thelbësor në trajtimet e ardhshme për sëmundjet neurodegjenerative si Alzheimer.

 

Ghrelin: Është i Shkëlqyer!

Hulumtuesit filluan të vërejnë efektet e ghrelin në fuqinë e trurit që nga 2006. Një studim i botuar në Nature Neuroscience tregoi se minjtë e injektuar me ghrelin shtesë përmirësuan performancën e tyre në memorie si dhe në testet e kujtesës me 40%. Por ndoshta më e rëndësishmja sesa rritja e fuqisë normale të trurit, hulumtime të tjera kanë zbuluar se hormoni në të vërtetë mund të mbrojë qelizat e trurit nga vdekja.

Dr. Jeffrey Davies nga Universiteti Swansea në Mbretërinë e Bashkuar ka kaluar pjesën më të mirë të një dekade duke studiuar këtë hormon shumëfunksional. Një studim i vitit 2017 i botuar në Journal of Neuroscience zbuloi se ghrelin ndihmoi në mbajtjen e qelizave të trurit të shëndetshme në minj me sëmundjen e Parkinsonit. Një studim tjetër i botuar në Journal of Neuroendocrinology në të njëjtin vit zbuloi se injektimi i ghrelin përmirësoi kujtesën dhe orientimin hapësinor në minj me Sëmundjen e Alzheimerit.

Hormoni që të bën të uritur mund të rrisë fuqinë e trurit

Kjo mund të duket kundërthënëse. Pse do të përmirësonte funksionin e trurit një hormon që të bën të uritur? Por kjo ka kuptim nga pikëpamja evolucionare. Nëse je një kafshë e uritur në natyrë, duhet të jesh mentalisht i mprehtë për të gjetur ushqimin. Jeta juaj – dhe pasardhësit – varen nga ajo.

Nëse truri juaj përfiton nga ghrelin dhe ghrelin aktivizohet kur ju jeni të uritur, kjo do të thotë që ju duhet të anashkaloni mëngjesin para një provimi të rëndësishëm? Për fat të mirë, no. Kjo për një gjë. Një rishikim i vitit 2005 i 47 studimeve zbuloi se ngrënia e mëngjesit është e lidhur me funksionin e trurit dhe me përmirësimin e kujtesës gjithashtu. Mos u shqetëso me atë! Por më e rëndësishmja, efektet e ghrelin në qelizat e trurit nuk ndodhin në afat të shkurtër.

Qelizat e reja të trurit mund të kërkojnë javë për të filluar punën. Por ka disa njerëz që avokojnë për kufizimin e përhershëm të kalorive – rreth 500 deri 800 kalori nën atë që zakonisht është e rekomanduar – për përfitimet shëndetësore dhe njohëse. Nuk është e lehtë dhe nuk duhet patjetër të provohet nga ata që kanë një histori të ngrënies së çrregullt.